For hjelp i forbindelse med skade, benytt skadeskjema under.

Du kan også kontakte oss på:

Telefon: 67 20 60 05

E-post: skade@watercircles.no 

 

Reiseskade

Vi trenger følgende informasjon før du melder avbestilling/evakuering: 

  • Skriftlig dokumentasjon på hva du får refundert / ikke refundert fra flyselskap, reisearrangør, hotell, utleier etc. Alltid kontakt disse først. Dersom du velger å ombooke reisen trenger vi dokumentasjon på ombookingsgebyr.
  • De aktuelle ubenyttede billettene / hotellbekreftelsen, leieforholdet/avtalen.
  • Kontonummer.
  • Er reisen betalt med kredittkort ber vi om at det vedlegges bekreftelse hvor det fremgår at reisen er belastet dette kortet (utskift fra banken), samt at de 6 første sifrene og de 4 siste sifrene i kredittkortet fremkommer.

Les mer om selskapets informasjon vedrørende koronaviruset her.

Se skjema for innsending under.

 

For hjelp ved reiseskader i utlandet, ring SOS International: +45 384 89 240

Etter ordinær åpningstid, kl. 08.00-17.00, vil du bli overført til vår alarmtelefon som er åpent hele døgnet, året rundt. Alarmtelefon betjenes av Viking Redningstjeneste.
Du kan også benytte kontaktskjema under for å melde en skade.

 

Veihjelp, leiebil eller glasskade

Veihjelp eller redning: Kontakt Viking direkte på +47 800 30 822.
Leiebil: Kontakt WaterCircles for å registrere skaden før du bestiller leiebil hos Hertz.
Glasskade (reparasjon eller ruteskift): Dersom du har delkasko eller kasko, kan du selv kontakte vår samarbeidspartner Hurtigruta Carglass® for å bestille time for reparasjon eller ruteskift. Ring 09500 eller bestill online her.

 

Skademelding

Forsikringstaker

* Valideringen ble ikke gjennomført, vennligst fyll inn felter merket med rødt

Takk for informasjon. Vi tar kontakt med deg i løpet av kort tid. Ved behov for øyeblikkelig hjelp, kontakt vår alarmsentral på telefon 800 30 822.