For hjelp i forbindelse med skade, benytt skadeskjema under.
Du kan også kontakte oss på:
Telefon: 67 20 60 05
E-post: skade@watercircles.no
Reiseskade
Vi trenger følgende informasjon før du melder avbestilling/evakuering:
- Skriftlig dokumentasjon på hva du får refundert / ikke refundert fra flyselskap, reisearrangør, hotell, utleier etc. Alltid kontakt disse først. Dersom du velger å ombooke reisen trenger vi dokumentasjon på ombookingsgebyr.
- De aktuelle ubenyttede billettene / hotellbekreftelsen, leieforholdet/avtalen.
- Kontonummer.
- Er reisen betalt med kredittkort ber vi om at det vedlegges bekreftelse hvor det fremgår at reisen er belastet dette kortet (utskift fra banken), samt at de 6 første sifrene og de 4 siste sifrene i kredittkortet fremkommer.
Les mer om selskapets informasjon vedrørende koronaviruset her.
Se skjema for innsending under.
For hjelp ved reiseskader i utlandet, ring SOS International: +45 384 89 240
Etter ordinær åpningstid, kl. 08.00-17.00, vil du bli overført til vår alarmtelefon som er åpent hele døgnet, året rundt. Alarmtelefon betjenes av Viking Redningstjeneste.
Du kan også benytte kontaktskjema under for å melde en skade.
Veihjelp, leiebil eller glasskade
Veihjelp eller redning: Kontakt Viking direkte på +47 800 30 822.
Leiebil: Kontakt WaterCircles for å registrere skaden før du bestiller leiebil hos Hertz.
Glasskade (reparasjon eller ruteskift): Dersom du har delkasko eller kasko, kan du selv kontakte vår samarbeidspartner Hurtigruta Carglass® for å bestille time for reparasjon eller ruteskift. Ring 09500 eller bestill online her.